loading...
سایت تفریحی و سرگرمی شب فان
SaEeD JOon بازدید : 41 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"normal_1487_w\"

❤دنیایم را میدهم برای لبخندت…

هراسی نیست..

شاد که باشی دنیا از آن من است…

\"\"

❤نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد…

نمیدانم نداشتنت سخت تر است..

یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد…

\"\"

❤تا تو را دیدم دل را ندادم به کس…

حال که عاشقم کردی به فریادم برس…

\"\"

❤زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم…

ولی اشک نیاموخت چگونه زندگی کنم…

\"\"

❤تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو…

تویی که چایت را همیشه تلخ میخوری…

 

\"normal_1151_l\"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 4,613
  • بازدید کلی : 11,462
  • کدهای اختصاصی